Berlock-armband





Armband i beiga och guldiga nyanser. Finns endast ett enda exemplar av denna och går inte att beställa.
Pris: 85 kr inklusive frakt

SÅLD!


------------------------------------------------------------------------------------



Armband med jordgubbs-berlocker på och blandade pärlor i lila nyanser.
Detta finns oxå bara i ett exmplar och går inte att beställa.
Pris: 100 kr inklusive frakt (materialet var ganska dyrt) Om ingen vill ha det kommer jag troligen att ta sönder det och göra ngt nytt istället!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Jättefint armband som jag gärna skulle vilja ha :) hur gör jag för att beställa olika armband av dig?

2008-09-26 @ 20:36:28
Postat av: Susanne

nu har jag kollat in din blgg lite nogrannare, stod ju hur tydligt som helst hur man beställer ;) du är hur som helst jätteduktig!!

2008-09-26 @ 20:39:41
Postat av: Anonym

det översta där va jävligt nice.. det andra oxå

2008-09-26 @ 21:02:13
URL: http://jnm.blogg.se/
Postat av: Anonym

neej tog du sönder den?? jag ville köpa den :(

2008-10-10 @ 00:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback